سرویس سینمایی هنرآنلاین: مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مادر که پیش از این قرار بود در اسفندماه برگزار شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شده است، برگزیدگان خود را معرفی کرد که فیلم "زمان" ساخته مهدی باقری برگزیده بخش تجربی این جشنواره شد.

او با اعلام این خبر به  خبرنگار هنرآنلاین  گفت: ما در این دوره از جشنواره با فیلم "زمان" حضور یافتیم که به دلیل ویروس کرونا و تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی برگزاری این مراسم به زمانی دیگر موکول شد. اما فیلم "زمان" به عنوان فیلم برگزیده بخش تجربی معرفی شد.

این کارگردان در ادامه به موضوع فیلم اشاره کرد و افزود: برای ساخت فیلم "زمان" در مورد هستی زندگی تحقیق کردیم تا به مهترین اصل زندگی یعنی زمان رسیدیم، اولین جرقه‌های شناخت و درک زمان در غرب در کتاب "ایلیاد واودیسه" هومر مطرح شد و افلاطون نیز زمان را تابع ابدیت بی کران می‌دانست.

در خلاصه داستان فیلم "زمان" آمده است: زمان، تصمیم گیرنده اتفاق‌هایی است که در اتاقی عجیب رخ می‌دهد.

نویسنده و کارگردان: مهدی باقری، نقاش: مهتاب حصارکی، فیلمبردار  و نور: عباس عبدالهی، عکاس : رضا باقری، دستیار فیلمبردار و نور: رامین محسنی، آهنگساز: مرتضی طباطبایی، بازیگران: متین علی غنی، بهار وهابی، النا مکاری، مریم دهقانی، منشی صحنه و عکاس پشت صحنه: محمد حسین ابراهیمی عوامل سازنده این فیلم کوتاه را تشکیل می‌دهند.