به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فیلیمو در پی استمرار ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف 2: ارتش سری" به جهت کمک به این هنر-صنعت تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی است و در خلاصه داستان آن آمده است: گروهی ضد انقلاب به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگرهای فیلم "ارتش سری" انتخاب می‌شوند. فربد سعی دارد عملیات را انجام بدهد، اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و...

در "خوب، بد، جلف 2: ارتش سری" بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کاربران برای تماشا این فیلم می‌توانند با پرداخت 15 هزار تومان به مدت هشت ساعت از روز پنجشنبه 9 مرداد ساعت 20 دومین ساخته قاسم‌خانی در قامت کارگردان را تماشا کنند.