سرویس سینمایی هنرآنلاین: شب گذشته آمیتا باچان سوپر استار ۷۷ ساله هندی اعلام کرد که جواب تست کرونایش مثبت بوده و به دلیل مشکلات کبدی که دارد در بیمارستانی در بمبئی بستری شده است.

او در حساب توییتری خود نوشت: "جواب آزمایش کرونای من مثبت شده است. به بیمارستان منتقل شدم و اکنون تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفته‌ام. اعضای خانواده‌ام و خدمتکاران ما تحت آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند که منتظر نتایج هستیم. از تمام کسانی که در ۱۰ روز گذشته با من تماس نزدیک داشته‌اند درخواست شده است آزمایش کرونا بدهند."

آمیتا باچان

علاوه بر او پسرش آبیشک باچان نیز مبتلا به این ویروس شده و در بیمارستان بستری است و حالا صبح امروز در حالی که تست اولیه آیشواریا رای باچان، آرادیا باچان و جایا باچان، همسر، عروس و نوه او منفی اعلام شده بود اما در نتیجه آزمایش دوم جواب آزمایش آیشواریا رای و آرادیا مثبت اعلام شده است.

بستری شدن آمیتا باچان موجی از پیام‌ها را در سینمای هند به راه انداخته است و همه برای سلامتی این اسطوره بازیگری دست به دعا شده‌اند.

سینمای هند یا بالیوود در ماه‌های گذشته بازیگران خوبی چون ریشی کاپور، عرفان خان، ساجدخان، ساروج خان، سوشانت راجپوت را به دلیل ابتلا به کرونا و یا بیماری‌های زمینه‌ای از دست داد و حالا خبر از ابتلای برخی از بازیگران این صنعت همچون خانواده آنوپام کر از ابتلا به کووید 19 به گوش می‌رسد.