سرویس سینمایی هنرآنلاین: سمانه نصری بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فیلم "بچه‌ای با جوراب قرمز" گفت: از زمانی‌که خداداد جلالی پیشنهاد بازی در فیلم "بچه‌ای با جوراب قرمز" را به من داد و فیلمنامه را خواندم با آن ارتباط برقرار کردم زیرا نقش یک مادر را ایفا می‌کردم که این مادر خالصانه و بدون ریا فقط به فکر نجات کودک خود بود.

این بازیگر با اشاره به این‌که "بچه‌ای با جوراب قرمز" فیلمی متفاوت است، تاکید کرد: این فیلم ایثار و فداکاری را نشان می‌دهد که به نظر من مهم‌ترین چیزی که دنیای امروز به آن نیاز دارد، همین موضوع است. این فیلم نشان می‌دهد یک مادر همیشه از جان خود به خاطر فرزندش می‌گذرد. همچنین فیلم "بچه‌ای با جوراب قرمز" از مشکلات مهاجرت می‌گوید و در چند سال گذشته مشکلات برای افغان‌های عزیز کم نبود در نتیجه این فیلم معضلات مهاجرت را به طور کامل بیان می‌کند.

وی درباره همکاری با عوامل فیلم "بچه‌ای با جوراب قرمز" خاطرنشان کرد: کسانی‌که در این فیلم همکاری کردند به معنای واقعی توانمند بودند و تمام تلاش خود را کردند تا این فیلم تاثیرگذار باشد. همچنین نقطه قوت این فیلم عشق مادر به فرزندش است و به همین دلیل است که بیشتر مخاطبان با این فیلم ارتباط برقرار می‌کنند، زیرا خداداد جلالی توانست احساس و عواطف را به خوبی در این فیلم نشان دهد.

نصری در پایان گفت: امیدوارم این فیلم بتواند روی انسان‌ها تاثیرگذار باشد و سعی کنیم از جنگ و خونریزی دوری کنیم، زیرا جنگ اتفاقات ناگواری به همراه دارد و اگر در دنیا صلح و آرامش برقرار باشد شاهد از بین رفتن انسان‌ها نخواهیم بود، در نتیجه مهم‌ترین موضوع فیلم "بچه‌ای با جوراب قرمز" نشان دادن مشکلات جنگ و تاثیرات منفی بر زندگی انسان‌هاست.