سرویس سینمایی هنرآنلاین: سید مجید صالحی در نخستین تجربه کارگردانی خود "پیتوک" را در کارنامه خود ثبت کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی میز بیلیارد از توپ‌ها خالی میشه، پیتوک وسط اون میز تنها می‌مونه، تنهای تنها ... مهتاب کرامتی، هادی حجازی فر، احسان بذلی، الناز حبیبی، حسن پورشیرازی و شاهرخ فروتنیان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

صالحی درباره وضعیت ساخت این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: فیلمبرداری "پیتوک" سال گذشته تمام شد، اما بنا به دلایلی مجبور به تغییر سرمایه‌گذار شدیم و پساتولید فیلم کمی طول کشید و به جشنواره سال گذشته نرسید. در حال حاضر علیرضا علویان صداگذاری کار را انجام داده است و کاوه ایمانی تدوین فیلم را به پایان رسانده و فیلم در مرحله اتالوناژ قرار دارد. از سوی دیگر کارن همایونفر موسیقی فیلم را تا هفته آینده به اتمام رسانده و تقریباً فیلم آماده اکران است.

فیلم پیتوک

او درباره شرایط اکران فیلم نیز بیان کرد: طبق نظر سرمایه‌گذار جدید اگر شرایط اکران فیلم مهیا باشد آن را اکران می‌کنیم در غیر اینصورت برای جشنواره فیلم را نگه خواهیم داشت. خوشبختانه فیلم به آن چیزی که می‌خواستیم بسیار نزدیک است و از نظر کیفی فیلم خوبی شده است.