به گزارش هنرآنلاین، "۷۷ ساعت" به کارگردانی سعید ابوطالب سازنده مسابقه "سرزمین دانایی" پاییز از تلویزیون پخش می‌شود.

رئالیتی شوی جدید  ابوطالب یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که  برای کشف  خلاقیت‌ها و مهارت‌های جوانان مستعد برگزار می‌شود.

"۷۷ ساعت" یک مسابقه جذاب است که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی می‌شود و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد.

ابوطالب تاکنون با تیمی از بازیگران سینما و تلویزیون به توافق رسیده و مرحله پیش تولید جلو می‌رود؛ همچنین شرکت‌کنندگان نیز طی فراخوانی ثبت نام می‌کنند و برای حضور در مسابقه در کنار چهره‌ها انتخاب خواهند شد.

در "۷۷ ساعت"  دو بازیگر بعنوان مجری - داور و ۹ بازیگر نیز به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه حاضر خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین‌ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

ابوطالب که این روزها "شام ایرانی" را در شبکه نمایش خانگی و  مسابقه "هفت روز و هفت ساعت" را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه "سرزمین دانایی" را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت.

این مجموعه برای دو سال پیاپی (سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲) در جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه به عنوان فینالیست برگزیده شد. این مسابقه  در دومین جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۱ نیز برنده دو جایزه بهترین مسابقه تلویزیونی و بهترین خلاقیت و پژوهش در بخش مسابقات تلویزیونی شد.