سرویس سینمایی هنرآنلاین: نوید پورفرج بازیگر سینما که فیلم "مغز استخوان" را در نوبت اکران دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تأثیر کرونا بر زندگی و کار بازیگران گفت: من نیز در این مدت در قرنطینه بودم و با خواندن کتاب، تماشای فیلم و ورزش سعی کردم از این فرصت استفاده بهینه کنم. تلاش کردم روی خودم کار کنم تا این وقفه آزاردهنده نباشد.در حال حاضر تمرکزم روی این است که از نظر بازیگری خودم را ارتقا دهم و در ژانرهای دیگر خودم را محک بزنم.

بازیگر "مغزهای کوچک زنگ‌زده" درباره دلایل حضور نداشتن در مدیوم‌های مختلف و کسب تجربه در این فضا اظهار کرد: بحث این است که تا وقتی بازیگر خوبی نباشی نمی‌توانی انتظار داشته باشی در هر مدیومی حضور پیدا کنی. به نظرم هر اتفاقی که بیفتد گذر زمان آن را مشخص می‌کند و تا آخر نیز وضعیت به همین شکل خواهد بود. من دوست دارم یاد بگیرم و کاری کنم که حداقل مخاطب از دیدن آن راضی باشد. در حال حاضر به کارهای الان یا بعدی فکر نمی‌کنم و این فاصله من از سینما و مدیوم‌های دیگر نیز به این دلیل است که نقشی را بپذیرم که دوست داشته باشم و در کنار آن مخاطب نیز راضی باشد. اکثراً پیشنهادهایی که شده نقش‌هایی نبودند که دوست داشته باشم. در حال حاضر روی یک فیلمنامه تمرکز دارم که قصد دارند برای دریافت پروانه ساخت اقدام ‌کنند و کار خوب و متفاوتی است. درواقع تنها کاری بود که با ایده‌های من هماهنگ بود.

او همچنین درباره حضور در شبکه نمایش خانگی نیز گفت: قطعاً رسانه خانگی برای بهتر دیده شدن قوی‌تر از سینماست، اما همان‌طور که گفتم من به این موضوع نگاه نمی‌کنم. برای من در حال حاضر تنها نقش است که اهمیت دارد و اگر نقشی پیشنهاد شود که آن را دوست داشته باشم و تیم خوبی همراه داشته باشد مذاکره می‌کنم. تا اینجا نقش‌هایی که به من پیشنهاد شده در شبکه نمایش خانگی خیلی راضی‌کننده نبودند و بیشتر شبیه فیلم‌های قبلی بودند که بازی کردم. درواقع پیشنهادهای سینمایی کمی بهتر بودند.