به گزارش هنرآنلاین، فیلم "در میان تپه‌ها" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا کیوانفر به عنوان فیلم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم منا انتخاب شده است.

"در میان تپه‌ها" که پخش بین‌المللی آن‌را الهه نوبخت مدیر کمپانی الی ایمیجز برعهده دارد، پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی بوسان کره جنوبی، هاینیان چین، سایروس ترونتو کانادا، وزول فرانسه و گوتنبرگ سوئد به نمایش در آمده بود در ششمین حضور بین‌المللی خود در هلند به نمایش در خواهد آمد.

کیوانفر پیش از این در ۲۰۱۳ جایزه بهترین فیلم جشنواره شیکاگو و ۲۰۱۴ جایزه بهترین مستند را از جشنواره تووف تورنتو در بخش فیلم کوتاه کسب کرده بود.

جشنواره منا که از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد برای اولین بار بعد از دوران کرونا در سالن تئاتر به نمایش در خواهد آمد.

این رقابت سینمایی در بخش اصلی خود شامل سینمای مینا (فیلم‌های  کشورهای خاورمیانه وشمال افریقا)، (پانورامای سینمای کشورهای جهان ) در محوریت موضوع هویت‌ها واقلیت‌ها خواهد بود .

عباس کیارستمی اسطوره سینمای ایران، مشاور فیلم سینمایی "در میان تپه‌ها" بوده است و سایر عوامل و دست اندرکاران این فیلم سینمایی به شرح ذیل است: تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا کیوانفر،  دستیار کارگردان: محسن خدابخشی، بازیگران: امیرشمس و الهام جلالی،  منشی صحنه: سحرحسن زاده ،فیلمبردار: حمیدرضا کیوانفر، دستیار فیلمبردار: مهردادسدنی، تدوین: محمدرضاکیوانفر،اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس،جلوه‌های ویژه: امید آژیرابی،صدابردار: حسن مدیرروستا،  طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، گریم: ونداد درویشیان، مدیر تولید: محمدپاسندی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمدنسایی،طراح پوستر: صالح زنگانه