سرویس سینمایی هنرآنلاین: پس از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سالن‌های سینمایی در پی این اتفاق، دست اندرکاران سینما برآن شدند تا شیوه‌های جدیدی را تجربه کنند که اکران آنلاین از جمله این اتفاقات است.

دو فیلم "خروج" ساخته ابراهیم حاتمی کیا و "طلا" به کارگردانی پرویز شهبازی به صورت اینترنتی پیشگامان این اکران  شدند و طبق گفته مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی تاکنون فیلم سینمایی "خروج" با فروش 150 هزار بلیت و 375 هزار بیننده حدود دو و نیم میلیارد تومان فروش را پشت سر گذاشته است و فیلم سینمایی "طلا" نیز با فروش 100 هزار بلیت و 250 هزار بیننده یک و نیم میلیارد تومان فروش را پشت سر گذاشته است.

"خروج" آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به تهیه‌کنندگی حبیب الله والی نژاد و با مشارکت موسسه فرهنگی اوج تولید شده است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آن‌ها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آن‌ها می‌شود. آن‌ها پس از آن که از طریق مسئولین سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکل‌شان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکل‌شان را با او در میان بگذارند. این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌کشد که خبر سفر آن‌ها در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود و این موضوع باعث ایجاد محبوبیت و مشکلاتی برای آن‌ها می‌شود. فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر  الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز،گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، آتش تقی‌پور، اکبررحمتی از جمله بازیگرانی هستند که دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"طلا" آخرین ساخته پرویز شهبازی به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درآمد. فیلم قصه  چند جوان است که قصد راه‌اندازی رستورانی را دارند، در این میان پدر یکی از آن‌ها فوت کرده و مبلغ قابل توجهی پول نیز مفقود می‌شود. نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌العابدین، هامون سیدی و احترام برومند بازیگران این فیلم سینمایی هستند.