به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه "شبگرد" که از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور مهمانانی از حوزه‌های مختلف روانه آنتن شده مخاطبان امشب خود را به تماشای گفتگویی صمیمانه و شنیدنی با نرگس آبیار؛ فیلمساز و کارگردان آثاری چون "شیار 143"، "نفس"، "شبی که ماه کامل شد" و ... دعوت می‌کند.

در این برنامه علاوه بر گپ و گفتی شنیدنی درباره فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه درباره تاثیر کرونا و اتفاقات این روزها بر سینما نیز صحبت شده است.

برنامه شبانگاهی "شبگرد" تجربه‌ای متفاوت است از معاشرت با افرادی که می‌شناسیم و در حوزه‌های مختلف به فعالیت مشغولند، به همراه قدری تصویرسازی ذهنی که سعی می‌شود ایام پیش‌رو و پس از کرونا که به نظر می‌رسد اندکی تغییر شکل یابد همراه با بینندگان ترسیم شود. گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می‌کند تا با روزهای پیش‌رو بهتر روبرو شد. در این راستا از فضاسازی‌های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده می‌شود.

برنامه شبانگاهی "شبگرد" کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی نمیشه شب، ساعت 00:00 به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.