سرویس سینمایی هنرآنلاین: این روزها مجموعه "شکرستان"به تهیه‌کنندگی سید مسعود صفوی و روایت شهاب حسینی پس از اذان مغرب از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

سید مسعود صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت تولید این مجموعه انیمیشنی در شرایط حال حاضر گفت: با توجه به این که به دلیل شیوع ویروس کرونا کارهای هنری تقریباً تعطیل هستند، اما ما در حال تولیدیم و به شکل دورکاری تیم ما مشغول فعالیت است. در حال حاضر ما به دو شکل مشغول تولید این مجموعه هستیم که روند کار را تسریع کرده است. یکی تولید قسمت‌های 15 دقیقه‌ای است که به همان شکل سنتی تولید می‌شوند و به روی آنتن تلویزیون می‌روند و دیگری آیتم‌های دو دقیقه‌ای است که با محوریت ویروس کرونا در 10 قسمت تولید شده و در ایام نوروز به روی آنتن رفت که با استقبال مواجه شد و این روند ادامه یافته و تا پایان سال قصد داریم آن را تولید کنیم.

صفوی ادامه داد: در نظر داریم 100 آیتم تا پایان سال تولید کنیم که تاکنون 40 قسمت آن تمام شده است و در تلویزیون و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

این تهیه‌کننده درباره موضوعیت تولیدات جدید با ایام ماه مبارک رمضان توضیح داد: موضوعات قبلی را همچنان ادامه می‌دهیم و تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از آیتم‌هایمان را به موضوع سلامت اختصاص داده‌ایم.