سرویس سینمایی هنرآنلاین: گیتی قاسمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها فیلم سینمایی "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را در بستر اینترنت در حال اکران دارد و در سریال "کامیون" ساخته مسعود اطیابی نیز حضور یافته است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در "خروج" بیان کرد: حضور در این فیلم و کار کردن با ابراهیم حاتمی‌کیا و فرامرز قریبیان برای من تجربه بسیار خوبی بود و دوست داشتم با آن‌ها همکاری داشته باشم و این همکاری نیز با اشتیاق بود. هرچند نقشی که بازی کردم از نظر سنی با خودم فاصله زیادی داشت، اما راضی‌کننده بود. البته که به خاطر طولانی بودن زمان فیلم، برخی از سکانس‌ها حذف شد.

این بازیگر در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود در طی سال گذشته نیز توضیح داد: سال گذشته در فیلم کمدی عاشقانه "جنس لطیف" به کارگردانی محسن آقاخان حضور داشتم که کاری بسیار متفاوت است و برای من اتفاقی نو در کارنامه‌ام بود. هرچند یک کار تجاری است، اما با کارهایی که تاکنون انجام داده‌ام بسیار متفاوت است. همچنین در سریال "می‌جان" به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده حضور دارم که قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کار موقتاً تعطیل شده است و فیلمبرداری به زمانی دیگر موکول شد، بنابراین به ماه رمضان امسال نخواهد رسید. در این سریال من نقش عروس خان را بازی می‌کنم که نقشی دوست‌داشتنی است برای من، چرا که نقش یک زن سختی‌کشیده است که دست به کارهای مختلفی می‌زند و گاهی بدجنسی می‌کند.

قاسمی که روی صحنه نمایش نیز حضور پررنگی دارد دراین‌باره نیز گفت: به‌شدت دلم برای صحنه تئاتر تنگ شده است، در این مدت پیشنهاد‌هایی هم داشتم، اما به دلیل ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌ها فعلاً منتفی است.

او در ادامه درباره سریال "کامیون" نیز بیان کرد: زمانی که از من برای حضور در این کار دعوت شد متن هنوز کامل نبود و اشرافی نسبت به نقش نداشتم تنها با اعتماد به آقای اطیابی کارگردان کار جلو رفتم، چون پیش از این آثار او را دیده بودم و دوست داشتم با او همکاری داشته باشم. به هر حال این نقش نیز متفاوت بود و بازخوردهای خوبی دریافت کردم و فکر می‌کنم که مخاطبان با آن ارتباط برقرار کردند. کار ضبط قسمت‌های پایانی سریال نیز به‌تازگی به پایان رسیده است و ما قسمت‌های باقی مانده را در شرایط سخت، اما با رعایت تمامی نکات بهداشتی ضبط کردیم.

بازیگر "سد معبر" درباره این روزها و قرنطینه خانگی گفت: من هم مانند سایرین در خانه هستم بیشتر فیلم‌های ایرانی را که دوستانم در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌بینم و به خاطر خانواده آشپزی می‌کنم. علاوه بر این سریال "هم گناه" را هم می‌بینم و به آن علاقه دارم. اما اگر بخواهم فیلمی را به مخاطبان پیشنهاد بدهم فیلم کمدی "پارتی" که یک فیلم قدیمی خارجی است و همچنین فیلم "دیزی الماس" را پیشنهاد می‌کنم که هردو فیلم بسیار جذاب هستند بخصوص فیلم "دیزی الماس" را به افرادی که دیوانه‌وار علاقه‌مند به بازیگری هستند پیشنهاد می‌کنم تا ببینند. یک فیلم تکان‌دهنده که شاید نگاهشان را به این عرصه تغییر دهد.