سرویس سینمایی هنرآنلاین: در این روزها که تعداد زیادی از مردم خانه‌نشین شده‌اند و بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده‌اند، افراد بیشتری به شکل گروهی و جهادی به یاری و همدلی با نیازمندان می‌پردازند که در این میان هنرمندان نیز سهمی برای خود دارند.

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها با سریال "هم گناه" در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، از 12 فروردین با همراهی کمیل قاسمی، رسول خادم،عزت اله اکبری، عباس طحان، حسن رحیمى، سجاد گنج زاده، مهدى برائتى، هادى حبیبى و موسسه فرهنگی هنری خیریه خادمین امام علی ابن ابیطالب(ع) و با کمک‌های مالی مردم، اقلام و ارزاق مورد نیاز خانواده‌های روزمزد و بدون پس‌انداز به‌ویژه زنان سرپرست خانوار را در استان‌های تهران، مازندران و گلستان مورد حمایت خود قرار داده است.

علاوه بر او، تعداد دیگری از هنرمندان نیز با تشکیل کمپین‌هایی اقدام به انجام این امر خیر کرده‌اند و در روزگاری که ویروس کرونا بسیاری از مشاغل را در کسب و کار دچار مشکل کرده و افراد بسیاری را خانه‌نشین کرده است سعی در کمک‌رسانی دارند. علی سخنگو بازیگر و دستیار کارگردان به همراهی منوچهر هادی که این روزها سریال "دل" را در شبکه نمایش خانگی دارند نیز ازجمله افرادی هستند که با تشکیل کمپین در این امر یاری‌رسانی می‌کنند.

ناگفته پیداست که کمپین‌هایی که هنرمندان در داخل کشور شکل می‌دهند بیشتر خودجوش و با همراهی نهادهای مردمی است در حالی که در خارج از کشور اغلب چهره‌های شناخته‌شده هنر سینما و تلویزیون به شکل انفرادی با اختصاص مبالغ قابل توجهی به مردم کشورشان کمک‌رسانی می‌کنند، اما همین همراهی‌های کوچک  خود موجب دلگرمی بسیاری از نیازمندان است.