سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسن رضایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا در فیلم سینمایی "گیج‌گاه" به کارگردانی عادل تبریزی بازی کردم که ضبط آن به پایان رسید. در این فیلم با بازیگرانی چون جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری همبازی هستم.

او درباره نقش خود در این فیلم بیان کرد: حضور من در این فیلم خیلی زیاد نیست و بخاطر یادآوری برخی از آثارم همچون "گروگان" و "قافله من" که در دهه 1370 در آن‌ها حضور داشتم پذیرفتم. در واقع "گیج‌گاه" یک فیلم در فیلم است و من همان نقش گروگان را دارم با همان شکل و شمایلی که در "گروگان" بازی کرده بودم. عادل تبریزی جوان با استعدادی است و از این همکاری لذت بردم.

حسن رضایی که علاوه بر این فیلم "مشمشه" به کارگردانی شاهد احمدلو را هم آماده اکران دارد، درباره این روزها و ماندن در خانه نیز اظهار کرد: این روزها بیشتر فیلم می‌بینم و سعی می‌کنم علاوه بر مرور خاطرات، نقاط قوت و ضعف بازی‌هایم را نیز دریابم و بررسی کنم. در واقع متوجه شدم که کجاها خوب بودم و کجاها بد. علاوه بر تماشای فیلم‌های خودم، آثار هنرمندان دیگر را نیز می‌بینم و با مطالعه سعی می‌کنم خودم را سرگرم کنم چون چاره‌ای نیست. من در این مدت تنها دوبار از خانه بیرون آمدم و سعی می‌کنم در قرنطینه خانگی بمانم.