سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما که سال گذشته فیلم "سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدر عاملی را روی پرده سینما داشت، این روزها در حال انتخاب کارگردان برای پروژه جدیدش است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت‌ خود گفت: فیلمنامه‌ای را انتخاب کردم و قراردادش بسته شده است و در حال حاضر به دنبال کارگردان برای آن هستیم و امیدوارم بتوانیم فیلم را در سال جدید کلید بزنیم. فیلمنامه کمدی- اجتماعی است و به‌زودی نام و عوامل تولید را اعلام خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده سینما همچنین به سال 98 اشاره کرد و افزود: فیلم "سال دوم دانشکده من" را اکران کردیم که از اکران آن خیلی راضی نبودم. از سوی دیگر، هنوز پروانه نمایش فیلم "فیگور" را دریافت نکرده‌ام. وضعیت حال حاضر اکران بسیار نامناسب است و فیلم‌ها در این شرایط ضربه می‌خورند. قرار نیست فیلمی که آواز و رقص در خود دارد، به دلیل ارتباطات و سینماهایی که در اختیار دارد، چندین میلیارد بفروشد و فیلمی اجتماعی که به معضلات جامعه می‌پردازد، فروش اندک داشته باشد. باید چفت و بست‌ اکران درست باشد.

او ادامه داد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا ما زمان طلایی و مهمی را در اکران از دست دادیم و از سویی فیلم‌های اکران نشده فراوانی داریم که برخی از آن‌ها در سال‌های گذشته تولید شده و موفق به اکران عمومی نشده‌اند. اگر اولویت نمایش روی فیلم‌های با کیفیت گذاشته شود و برنامه‌ریزی درستی برای مدت‌زمان اکران فیلم‌ها صورت گیرد می‌توان  سینماها را به روال عادی برگرداند.

تهیه‌کننده "مالاریا" در خاتمه گفت: سال 98 برای ما سالی بود که می‌خواستیم نتیجه عملکردمان در سال قبل را ببینیم، اما بسیار متوسط گذشت. امیدوارم سال 99 سال اتفاقات خوب بوده و مترقی باشد.