به گزارش هنرآنلاین،  فیلم "سبز کوچک" به کارگردانی غلامرضا رمضانی در روز دو‌شنبه، 26 اسفند از ساعت 9 صبح به نمایش درمی‌آید. این فیلم تولید سال 1386 امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد داستانی نوشته که در مسابقه‌های بین مدرسه‌ای اول شده و باید روز نیمه شعبان برای گرفتن جایزه‌اش به سالن بزرگ شهر برود. پدر به دلیل دست‌تنها بودن صاحب‌کارش، محمد را وادار می‌کند تا ظهر به‌عنوان وردست در حجره فرازمند بماند. نگرانی محمد برای نرسیدن به سالن جشن بی‌مورد نیست. او تا ظهر موانع مختلفی سر راهش می‌بیند و به هر ترفندی از این مشکلات عبور می‌کند. اما مرتضی پسرعمه‌اش که از فرازمند دل خوشی ندارد می‌خواهد با دزدیدن قالیچه گران‌قیمت فرازمند، تلافی کند...

بر همین اساس، هر کدام از این تولیدات به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

 در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.