سرویس سینمایی هنرآنلاین: تام هنکس بازیگر آمریکایی برنده اسکار روز چهارشنبه اعلام کرد  تست ویروس کرونا او و همسرش ریتا ویلسن مثبت بود.

هنکس و همسر بازیگر او برای پیش‌تولید فیلم جدید باز لورمن کارگردان استرالیایی به استرالیا سفر کرده بودند. این فیلم که نام آن هنوز مشخص نشده است، درباره الویس پریسلی خواننده و بازیگر آمریکایی است و شرکت برادران وارنر آن را تهیه می‌کند. هنکس قرار است در فیلم نقش تامس اندرو "سرهنگ تام" پارکر (1997-1909) مدیر برنامه‌های پریسلی را بازی کند.

هنکس خبر ابتلای خود و ویلسن به بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس را در شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام و توئیتر اعلام کرد.

او نوشت: دوستان سلام. ریتا و من اینجا در استرالیا هستیم. کمی احساس خستگی می‌کردیم، انگار که سرما خورده باشیم و کمی بدنمان درد می‌کرد. ریتا کمی هم لرز داشت. و کمی هم تب. برای این که کار درست را انجام بدهیم، همان‌طور که این روزها در دنیا به آن نیاز داریم، آزمایش کروناویروس انجام دادیم و جواب آزمایش مثبت بود. خوب، حالا. کار بعدی چیست؟ مقامات پزشکی پروتکل‌هایی دارند که باید پیروی شود. ما خانواده هنکس آزمایش می‌دهیم، زیر نظر خواهیم بود و تا وقتی بهداشت همگانی و ایمنی نیاز داشته باشد در قرنطینه خواهیم ماند. باید در زمان حال زندگی کنیم، کار بیشتری از دست ما برنمی‌آید، درست است؟ شما را در جریان خبرهای تازه از خودمان قرار خواهیم داد. مراقب خودتان باشید. هنکس!

هنکس و ویلسن هر دو 63 ساله هستند.

برادران وارنر اعلام کرد تست کووید-19 یکی دیگر از عوامل این شرکت در پروژه الویس پریسلی نیز مثبت بوده است.

در حالی که فیلم بی‌نام الویس پریسلی تا اکتبر 2021 اکران نمی‌شود، هنکس سه فیلم دیگر دارد که در 2020 روی پرده سینماها خواهند رفت: "گری‌هاند" (Greyhound) که داستان آن در جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و شرکت سونی آن را روانه سینماها خواهد کرد؛ فیلم پساآخرالزمانی "بایوس" (BIOS) تولید شرکت امبلین استیون اسپیلبرگ و فیلمی وسترن تولید یونیورسال. هر سه فیلم این روزها در مرحله پس از تولید هستند. ویلسن هم به‌تازگی بازی در فیلم "Love is Love is Love" را به پایان رساند.

سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه اعلام کرد شیوع کووید-19 در دنیا به سطح "همه‌گیری جهانی" رسیده است. تاکنون بیش از 115 هزار مورد ابتلا به کرونا در دنیا گزارش شده است و بیش از 4200 نفر جان خود را از دست داده‌اند.