سرویس سینمایی هنرآنلاین: سید حسین نواب کارگردان فیلم کوتاه "سیلوئت" در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود توضیح داد: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه یک فیلم سینمایی هستم که در حوزه اطلاعات و امنیت است.

او ادامه داد: فیلم به‌نوعی به سازمان مجاهدین خلق برمی‌گردد و یکی از شخصیت‌های اصلی ما با این حوزه درگیر است. در حال حاضر مشغول طراحی نهایی و انجام تحقیقات به شکل هم‌زمان برای نگارش فیلمنامه هستم. کارگردان فیلم هنوز مشخص نیست. خودم به‌تنهایی مشغول نگارش هستم، اما مشاورانی دارم که ازنظر آن‌ها برای نگارش بهره‌مند می‌شوم.

نواب درباره کارگردانی فیلم کوتاه اظهار کرد: در این مدت درگیر "سیلوئت" و پخش جهانی آن بودم که بسیار زحمت داشت. به همین دلیل کمی از این فضا دور شدم، اما تصمیم دارم در سال جدید با توجه به شرایط یک فیلم کوتاه درباره موضوعات امنیتی بسازم. فیلمنامه آن تقریباً آماده است، اما باید بازنویسی شود و سپس برای تولید آن اقدام کنم.

این فیلمساز جوان درباره ریسک پرداختن به چنین موضوعاتی گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با مشاوران داشتم این نگرانی و دلواپسی وجود دارد چون موضوعات امنیتی وقتی وارد فضای نگارش می‌شوند حساسیت‌های خودشان را به همراه دارند، اما موضوع فیلم ما مربوط به گذشته نیست و اتفاقات آن به سال 1398 برمی‌گردد. بنابراین سعی می‌کنیم در بستری حرکت کنیم که خیلی از چارچوب امنیتی کشور فراتر نرود اما جذابیت بالایی برای مخاطب به همراه داشته باشد.