به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه "سور بز" به نویسندگی و کارگردانی سعید زمانیان دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه معناگرا را از هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا دریافت کرد.

این فیلم که در بخش مسابقه فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و در پنج نوبت نمایش داده می‌شود، پس از کسب موفقیت‌هایش در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی این بار در داکای بنگلادش خوش درخشید و دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه معناگرا را از آن خود کرد.

"سور بز" درباره یک پسربچه است که دچار فقدانی بزرگ می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم نیز آمده است: بچه‌ها هیچ‌وقت هیچ‌چیز را فراموش نمی‌کنند.

تهیه‌کنندگان: حسن محمدی، غلامرضا احمدی و انجمن سینمای جوان دفتر ویژه تهران، نویسنده و کارگردان: سعید زمانیان، مدیر فیلمبرداری و تدوین: پویان آقابابایی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، طراح گریم و پروتز سر بز: سید جلال موسوی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: رضا انصارین، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مرضیه اکبر نژاد، منشی صحنه: فرشته عروجی، عکاس: بهرام نوقبایی، پخش بین‌الملل: امیر نادر بابایی