به گزارش هنرآنلاین، با ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی "اولین امضاء برای رعنا" ساخته علی ژکان در گروه سینمایی فرهنگ، این فیلم از چهارشنبه ۲۵ دی‌ در این گروه روی پرده خواهد رفت.  پخش این فیلم برعهده موسسه نیمروز فیلم قرار دارد.

علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان، حمید فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"اولین امضاء برای رعنا" یک درام اجتماعی و روایتگر زندگی داستان‌نویسی به نام جهانگیر گلستانه است که چند سال قبل با دختری به نام رعنا ازدواج کرده. آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند و اجاره مختصری می‌پردازند، اما طولی نمی‌کشد که… .

فیلم امیر

"امیر "

فیلم "امیر" به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی نیز از چهارشنبه 25 دی در گروه آستارا اکران می‌شود. نخستین فیلم بلند داستانی اقلیما اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

"امیر" در ژانر اجتماعی ساخته‌ شده و  در خلاصه داستان آن آمده است: یکی با کار، یکی با پول، یکی بازندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه‌هاشون فرق می‌کنه.

میلاد کی‌مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی و سحر دولتشاهی، بازیگر خردسال: آرتین گلچین، ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند