سرویس سینمایی هنرآنلاین: طبق روال هفته‌های گذشته، چهارشنبه این هفته نیز دو فیلم تازه نفس به روی  گردونه اکران افزوده می‌شوند که هر دو اثر از فیلمسازان فیلم اولی هستند.

"زیر نظر"

مجید صالحی را بیشتر از این که در مقام کارگردان بشناسیم در مقام بازیگر او را شناخته‌ایم، اما در خلال سال‌هایی که کار تصویری انجام داد اقدام به ساخت آثار تلویزیونی نیز کرد و سریال‌هایی چون "موج و صخره"،" سه در چهار"، "آشتی کنان" و "سالهای دور از خانه" را روانه تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کرد. حالا او به سینما  آمده است و در مقام کارگردان نخستین تجربه سینمایی خود را از روز چهارشنبه به روی پرده سینماها می‌فرستد. "زیر نظر" عنوان فیلم صالحی است که در آن بازیگرانی چون رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. "زیر نظر" را ابوالفضل کاهانی نوشته و محمد شایسته به همراه رامبد جوان تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

"سونامی"

میلاد صدرعاملی به واسطه پدرش رسول صدرعاملی سال‌ها در این عرصه کار کرده است اما سال گذشته با فیلم "سونامی" در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت. "سونامی" یک درام ورزشی است. در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سه تن از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشتند. این فرصتی است که خسروی، سرمربی قدیمی و کهنه کار، بعد از سال‌ها بازگردد و کار نیمه‌تمامش را به پایان برساند. دشوارترین انتخاب او اما بین بهداد مقیمی، نفر اول دنیا و تنها بازمانده تیم مرتضی نژادی، شاگر قدیمی‌اش است. بهرام رادان، رعنا آزادی ور، مهرداد صدیقیان، فرشته حسینی، محمدرضا غفاری، امیرمهدی ژوله، علیرضا شجاع نوری، علیرضا ورزنده،  صبا محمدی، امیرحسین شریعتمداری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.