به گزارش هنرآنلاین، در مراسمی با حضور مدیران جشنواره و جمعی از مقامات استانداری سیستان و بلوچستان از پوستر شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان "آسوریک" رونمایی شد.

در این مراسم حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، درباره اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری جشنواره آسوریک توضیح داد. همچنین مازیار مشتاق گوهری رییس انجمن سینمای جوانان زاهدان و دبیر اجرایی جشنواره درباره برخی از نیازهای اجرایی و امکانات لازم برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره و جواد سلمانژاد مسئول کمیته آموزش نیز درباره کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های دانش‌افزایی حین جشنواره صحبت کردند. 

در ادامه این مراسم علی زینی‌وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره فیلم در زاهدان و تاثیرات آن بر شاخص‌های فرهنگی استان گفت: کلیه ادارات و ارگان‌ها جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره با هیات اجرایی همکاری کنند.

شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان "آسوریک" از تاریخ 9 الی 12 دی سال ۱۳۹۸به مدت چهار روز در استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با حضور استان‌های ( خراسان شمالی، سمنان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، تهران و سیستان و بلوچستان) توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.