سرویس سینمایی هنرآنلاین:  حسین ریگی فیلمساز و مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص وضعیت ساخت فیلم "لیپار" گفت: از آنجا که سرمایه‌گذاران شخصی فیلم به دلیل شرایط موجود، دچار تردید شده‌اند، کلید خوردن فیلم به تعویق افتاد، اما مراحل کاری در حال انجام است و همچنان سعی داریم این دوستان را برای تأمین سرمایه لازم تولید فیلم راضی کنیم.

او ادامه داد: به امید خدا در صورت همراهی سرمایه‌گذاران و فراهم شدن شرایط خوب، اواخر سال و قبل از شروع گرمای جنوب فیلم را کلید خواهیم زد.

ریگی درباره سایر فعالیت‌های خود نیز عنوان کرد: این روزها تمام تمرکزم روی فیلم "لیپار" است و به تولید فیلم دیگری فکر نکرده‌ام. البته عضو شورای سیاست‌گذاری، هیئت انتخاب و داور بخش مسابقه اصلی شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان آسوریک هستم که از 9 الی 12 دی‌ در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

او درباره کیفیت آثار این جشنواره توضیح داد: آثار ارسال‌شده متعلق به 11 استان جنوبی کشور است. از نظر کیفیت شاهد فیلم‌های مستند بسیار خوبی بودیم، اما در بخش داستانی، فیلمسازان جوان باید بیشتر کار و تلاش کنند، بخصوص در بحث فیلمنامه که همچنان ضعف داریم، اما در تکنیک بسیار خوب کار کرده‌اند.