سرویس سینمایی هنرآنلاین: رحیم طوفان کارگردان سینما که پیش از این فیلم سینمایی "یک کیلو و بیست و یک گرم" را روانه پرده سینماها کرده است، این روزها پیش‌تولید فیلم جدیدش با عنوان "سه سپیده" را آغاز کرده است.

"سه سپیده" عنوان فیلم تلویزیونی است که تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن بر عهده طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صداوسیما در درجه (الف) با مشارکت مرکز اردبیل تولید می‌شود.

طوفان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم تلویزیونی بیان کرد: خوشحالم که افتخار ساخت فیلم بلند "سه سپیده" که پروداکشن سنگینی نیز دارد، با مضمون انقلاب و شهیدان بلندآوازه کشورم نصیبم شده است، چرا که همواره درصدد ساخت فیلمی در این زمینه برای ادای دین به شهدای بلندآوازه کشورم بودم که این اتفاق میسر نشد تا به این فیلم تلویزیونی رسید. ساخت این فیلم و ادای دین به شهدای میهن از صد سینمایی برایم مهم‌تر است.

او ادامه داد: پیش‌تولید این فیلم که قرار است بهمن‌ امسال از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش شود، از آبان ماه آغاز شد و به‌زودی کلید خواهد خورد. از آنجایی که فیلم سه برهه زمانی ایران را در برمی‌گیرد، نیازمند پیش‌تولید طولانی‌مدت است.