سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهنام شرفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال "کامیون" به کارگردانی مسعود اطیابی است که برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در این سریال بیان کرد: از آنجا که سال‌ها به دلیل تمرکز روی تئاتر کمتر در عرصه تصویر حضور داشتم، به نتیجه رسیدم با یک نقش و کاری که دوستش دارم پا به عرصه تلویزیون بگذارم. از سال گذشته پیشنهاد‌هایی داشتم که باعث شد بیشتر روی این موضوع فکر کنم و کارهایم را در نیمه سال کمی سبک‌تر کنم تا بتوانم به این سمت نیز نگاهی داشته باشم. چند پیشنهاد شد که یا نقش را دوست نداشتم یا متعهد به گروه تئاتری بودم و این اتفاق رخ نداد تا درنهایت به پروژه "کامیون" رسید که هم نقش را دوست داشتم و هم گروه، گروه خوبی است.

شرفی در توضیح داستان این سریال و نقشی که در آن ایفا می‌کند، گفت: "کامیون" روایتی است از چند داستان موازی که درنهایت همه با هم گره می‌خورند. داستان ما درباره سه جوان دانشجوی رشته هنر است که به‌واسطه مشکلات مالی که دارند برای امرار معاش دست به فعالیتی خارج از تحصیل می‌زنند که داستان‌های جذابی را پیش می‌آورد.

بازیگر"سال‌های دور از خانه" ادامه داد: من نقش کاراکتر صابر را بازی می‌کنم، که یک کاراکتر کاملاً جدید نسبت به سایر نقش‌هایی است که تاکنون بازی کرده‌ام. صابر به کمک نویسنده کار شهاب عباسی و همچنین مسعود اطیابی و من خلق شده است. تجربه‌های تئاتری که داشتم درواقع به من کمک کرده است تا در تلفیقی از اندوخته‌هایم و آنچه در فیلمنامه وجود دارد، صابر را خلق کنم و فکر می‌کنم مخاطب نیز او را دوست داشته باشد.

این بازیگر که در ابتدای ضبط "کامیون" دچار حادثه شد، درباره روند این اتفاق و تأثیری که در بازی او داشت، عنوان کرد: متأسفانه در ابتدای کار پای من از سه نقطه طی یک حادثه عجیب شکست و تاندون پایم پاره شد. در آن زمان من درگیر اجرای نمایش "بوی گند دهن خانم مارکز" بودم که هفته پایانی را روی ویلچر اجرا کردم و برای این سریال نیز چون جزو کاراکترهای اصلی سریال هستم کاری نمی‌شد انجام داد. دوستان برنامه‌ریز رج زدند و سکانس‌هایی را که نیاز به تحرک چندانی نداشت در ابتدا ضبط کردیم.

شرفی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد به فضای سینما نیز ورود داشته باشد یا خیر، گفت: قطعاً برای سال 99 روی سینما تمرکز بیشتری خواهم داشت.

او همچنین در خاتمه درباره سایر فعالیت‌های خود نیز توضیح داد: برای سریال ماه رمضان شبکه سه به توافق رسیده‌ام که یک کار کاملاً جدی است. از آنجا که نقش کاملاً جدی است برای خود من جذابیت‌های بیشتری وجود دارد و دوست دارم آن را تجربه کنم.

سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت "کامیون" در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین 99 پخش خواهد شد. مهدی هاشمی و نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده و... در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد.