به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و رئیس بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی احکام جداگانه‌ای رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، گلاره عباسی، مسعود فروتن و مهدی رجبی را به عنوان هیئت داوران بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه این دوره از جشنواره معرفی کرد.

در انتخاب داوران این بخش با توجه به محتوا و فرم قصه‌های ۹۰ ثانیه که در قالب روایتی تصویری از زندگی افراد است تلاش شده که مجموعه‌ای از داوران در حوزه ادبیات، روایت و اجرا، بازیگری و فیلم‌سازی حضور داشته باشند.

رسول صدرعاملی فیلمساز سینمای اجتماعی که سابقه تولید فیلم در سینمای نوجوان را دارد، حبیب رضایی مشاور هنری، بازیگر و بازیگردان، گلاره عباسی بازیگر سینما و فعال حوزه کودکان و نوجوانان که شکلی متفاوت و منسجم از قصه‌گویی را برای افراد نابینا و کم‌بینا تدارک دیده است، مسعود فروتن مجری، قصه‌گوی باسابقه و نویسنده و مهدی رجبی نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان همچون "اندوه بالابان" و "خرس ماه" به عنوان داور، آثار این بخش از جشنواره را مورد بررسی قرار می‌دهند.

قصه‌های ۹۰ ثانیه در جشنواره بیست‌ و دوم شامل بخش‌های جنبی با عنوان "قصه زندگی من"، "قصه‌های شهر من"، "قصه کانون زبانی‌ها" و "قصه خبرنگاران" است.

مرحله پایانی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ٢٦ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.