سرویس سینمایی هنرآنلاین: پروانه نمایش فیلم "ماهور" به کارگردانی مجید نیامراد و تهیه‌کنندگی علی‌اصغر پورهاجریان به تازگی صادر شده است. در این فیلم که روایتی عاشقانه بر اساس موسیقی بر بستر صلح است همایون ارشادی، لاله اسکندری، مارال فرجاد، روزبه حصاری، گوهر خیراندیش و کاوه سماک باشی به همراه تعدادی بازیگر خارجی به ایفای نقش می‌پردازند.

پورهاجریان تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: با توجه به این که پروانه نمایش فیلم به‌تازگی صادر شده است، هنوز با شرکت پخشی وارد مذاکره نشده‌ایم و در حال آمادگی هستیم تا این اتفاق به‌زودی رقم بخورد، ضمن این که چند جشنواره خارجی نیز برای  حضور فیلم از ما دعوت کرده‌اند که اولین آن در ماه دسامبر و برگزاری هفته سینمای ایران در اوکراین خواهد بود.

وی درباره زمان اکران فیلم گفت: قطعاً به‌محض توافق با شرکت پخش این کار را انجام خواهیم داد، ضمن این که ما عملاً دو ماه بیشتر فرصت نداریم و بعد از آن به جشنواره فیلم فجر بر خواهیم خورد. بنابراین به‌محض ایجاد شرایط خوب برای اکران فیلم را روی پرده می‌فرستیم.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به این که شرایط اقتصادی جامعه، شرایط خوبی نیست، ادامه داد: متأسفانه شرایط تولید و اقتصاد، شرایط خوبی نیستند. از سوی دیگر با توجه به صحبت‌هایی که شده است و پیش کشیدن بحث مالیات هنرمندان شرایط کار در سینما بسیار سخت خواهد شد. سینما صنعت‌ گرانی است و باید همه جوانب آن را سنجید. در این شرایط نمی‌دانم عاقبت سینما چه می‌شود اما قطعاً روی کند شدن این صنعت اثر مستقیم دارد.

پورهاجریان در خاتمه درباره فعالیت‌های جدید خود نیز توضیح داد: صحبت‌هایی برای همکاری با یک کارگردان فیلم اولی شده است، اما همان‌طور که گفتم فعلاً شرایط به‌گونه‌ای است که باید شرط احتیاط را در نظر گرفت و بعد برای ساخت آن اقدام کرد.