سرویس سینمایی هنرآنلاین: پیام اینالویی بازیگر سینما و تلویزیون مدت‌ها کم‌کار بود و حالا با چند اثر قرار است حضور پررنگی داشته باشد.

او درباره فیلم جنجالی "لاله" به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد که روایتی از زندگی لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‌رانی است، به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: فیلمبرداری "لاله" بعد از شش سال بالاخره به اتمام رسید. داستان ساخت این پروژه بسیار دراماتیک‌ است. فیلم در مرحله تولید، اتفاقات بسیاری را پشت سر گذاشت. داستان همانند اتفاقی که برای خودش رخ داد، درباره ایمان است، این که وقتی به چیزی اعتقاد داری باید در تمام سختی‌ها مقاومت کنی و کاری را که قصد کرده‌ای به سرانجام برسانی.

بازیگر سریال "قلب یخی" ادامه داد: قصه فیلم درباره دختری به نام لاله است که تصمیم می‌گیرد در مسابقات اتومبیل‌رانی حضور داشته باشد و از آنجا که بسیاری معتقد بودند رالی یک ورزش مردانه است و جای خانم‌ها در آن نیست، نسبت به حضور لاله واکنش نشان دادند. من در فیلم نقش کاراکتر بهمن را بازی کرده‌ام که در مقابل لاله قرار می‌گیرد.

اینالویی درباره نقش خود توضیح داد: در این سال‌ها هم نقش مثبت بازی کرده‌ام و هم منفی، اما در طی بازخوردهایی که دریافت کردم متوجه شدم شخصیت‌های منفی برای بیننده دراماتیک‌تر و جذاب‌تر هستند و اگر این تقابل و تضاد با شخصیت مثبت فیلم بیشتر باشد، بیننده کشش بیشتری برای دیدن دارد. ضمن این که خودم هم حضور در این دست نقش‌ها را که جای کار بیشتری دارند دوست دارم. بهمن یکی از این نقش‌هاست. او شخصیتی خاکستری دارد و می‌طلبید که بازی متفاوتی داشته باشم.

این بازیگر جوان در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: به دلیل حضورم در خارج از کشور مدتی کم کار بودم، اما در حال حاضر دو سریال برای شبکه نمایش خانگی و یک سینمایی پیشنهاد شده است که قراردادهایشان منعقد شده و منتظر شروع فیلمبرداری هستم. همچنین فیلم سینمایی "دختری با شال قرمز" به کارگردانی مجید فهیم‌خواه را آماده اکران دارم.