سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "بعد از تو" به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی این روزها در مراحل فنی قرار دارد.

مینا وحید، تیرداد کیایی، مهدی حسینی، نیلوفر پارسا، بابک قادری، دریا مرادی دشت، رضا بادامچی و کودک خردسال نادیا نجفی در این درام عاشقانه بازی می‌کنند که تمام قصه آن در یک شب اتفاق می‌افتد.

نجفی که کارگردانی سریال‌های "ماتادور" و "آسپرین" و فیلم‌های "حرکت اول" و "چارسو" را در کارنامه دارد، درباره وضعیت تولید این فیلم بیان کرد: در حال حاضر بهرنگ سنجابی تدوین، علیرضا علویان صداگذاری و کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم را انجام می‌دهند. هنوز برای اکران فیلم تصمیمی نگرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم مراحل فنی با کیفیت خوب به اتمام برسد.

او در ادامه درباره داستان فیلم گفت: "بعد از تو" یک درام اجتماعی و عاشقانه است و به روابط امروزی می‌پردازد. همه آدم‌ها به‌نوعی درگیری عاطفی دارند، یا در گذشته این اتفاق افتاده یا درگیر آن هستند یا می‌خواهند در آینده درگیر این روابط شوند. بنابراین موضوع کاملاً امروزی است و ما از بعد روانشناسانه نیز به این موضوع پرداخته‌ایم. از سوی دیگر تلاش کردیم جنبه آگاهی‌بخشی نیز داشته باشد. نوع روابط عاطفی افراد امروز نسبت به 10 سال پیش کاملاً فرق کرده است و در چند سال گذشته به‌ندرت ما شاهد یک درام عاشقانه در سینما بوده‌ایم.

این کارگردان در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه قصه در این فیلم حضور پررنگی دارد، توضیح داد: همه چیز بر مبنای قصه است. فیلم‌های قبلی من بر اساس ساختار، اکشن، معما بوده است، اما این فیلم کاملاً بر مبنای قصه پیش رفته و با وسواس نوشته شده است، تا حدی که بازنویسی فیلم یک سال و نیم به طول انجامید تا ما به یک قصه خوب برسیم، اما این که تا چه اندازه بتواند تماشاچی را راضی نگه دارد بحث جدایی است، ما تمام تلاشمان را برای روایت یک قصه خوب کرده‌ایم.

نجفی همچنین درباره وضعیت سینمای اجتماعی و اکران این فیلم در این شرایط گفت: ما به اکران خوب امیدوار هستیم، چرا که کار خوب حقش را می‌گیرد، اما امیدوارم شرایط اکران نیز خوب باشد و بتوانیم در یک رقابت خوب و سالم حضور داشته باشیم. "بعداز تو" فیلمی است که می‌تواند خودش را نشان دهد. البته اکران در برخی از فصل‌ها و بی‌نظمی اکران می‌تواند شرایط را سخت کند، اما همان‌طور که گفتم یک فیلم خوب حقش را در مافیای اکران نیز می‌گیرد.