سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود ردایی تهیه‌کننده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران فیلم "سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدرعاملی گفت: فروش فیلم‌ها از نیمه تابستان به این سمت افت کرده و میزان مخاطبان سینما در مقایسه با سال گذشته بسیار کمتر شده است که شامل همه فیلم‌ها می‌شود. در این بین، فروش "سال دوم دانشکده من" نیز کم‌تر از انتظار بود و  فیلم ما نتوانست فروش راضی‌کننده‌ای داشته باشد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سؤال که اگر فیلم در زمان دیگری اکران می‌شد آیا می‌توانست مخاطب بیشتری جذب کند، اظهار کرد: شرایط اکران فیلم‌ها مقداری دستمان را بسته است. اگر فیلم را سال گذشته اکران می‌کردیم قطعاً شرایط بهتری داشتیم، اما به دلیل حضور در جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم با تأخیر مواجه شد.

ردایی درباره این که "سال دوم دانشکده من" با رده‌بندی سنی خاص اکران نشده است توضیح داد: رده‌بندی سنی در تمام فیلم‌ها و سریال‌های کشورهای دارای صنعت فیلمسازی هست و اگر گروهی با دقت این کار را انجام دهند، اشکالی ندارد. نکته اینجاست که  در بحث رده‌بندی سنی باید دقت نظر وجود داشته باشد تا حق و ناحق نشود. اگر فیلم ما درگیر مسئله رده‌بندی نشده به این دلیل است که درباره جوانان است و به زندگی و مشکلات آن‌ها می‌پردازد.

وی در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود بیان کرد: تاکنون 9 فیلمنامه توسط من و گروهی که مسئول این کار هستند، مطالعه شده است و تقریباً دو فیلمنامه از این میان به تائید رسیده‌اند که در حال مذاکره هستیم تا آخر سال بتوانیم یکی از آن‌ها را کلید بزنیم.

تهیه‌کننده "فیگور" درباره وضعیت اکران این فیلم عنوان کرد: فیلم به دلیل چند مورد اصلاحاتی که به آن از سوی شورای صدور پروانه نمایش وارد شده، هنوز مجوز نگرفته است و از آنجا که من نیز درگیر اکران فیلم "سال دوم دانشکده من" بودم، هنوز فرصت نکرده‌ام پیگیر این اصلاحات باشم. خوشبختانه اصلاحات به‌گونه‌ای نیست که در کلیت فیلم اشکالی ایجاد کند و به نحوی است که شاید حتی فیلم را بهتر هم کند.