به گزارش هنرآنلاین، دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی تربیتی رشد، ضمن اعلام پایان بازبینی فیلم‌ها و جلسات جمع بندی در ستاد، اسامی هیئت انتخاب آثار ایرانی این جشنواره را منتشر کرد.

در بین این اسامی نام‌هایی آشنا از جمع فیلمسازان، تهیه کنندگان و نیز کارشناسان آموزشی و اعضای هیئت‌های علمی مراکز فیلمسازی آکادمیک کشور به چشم می‌خورد.

دکتر میترا دانشور عضو هیئت علمی و مولف کتب درسی، بیتا منصوری تهیه کننده سینمای کودک و نوجوان، دکتر جواد حاتمی مستند ساز ، محقق و عضو هیات علمی دانشگاه، دکتر محمدعلی صفورا نویسنده و کارگردان پویانمایی و عضو هیئت علمی دانشگاه، کاوه سجادی حسینی نویسنده و کارگردان سینما، منصور غلامی نویسنده و کارگردان، مسئول کمیته انتخاب فیلم‌های جشنواره رشد، بابک نکویی نویسنده و کارگردان پویانمایی، حسن نقاشی نویسنده و کارگردان و تهیه کننده سینمای مستند  و روح‌الله مالمیر مدیر تولید فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی در معاونت فناوری آموزشی ۹ عضو هیئت انتخاب چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد هستند که آثار ایرانی رسیده به دبیرخانه را انتخاب کردند.

 این هیئت، انتخاب‌های خود را از بین بیش از ۱۱۰۰ فیلم ایرانی کوتاه و بلند، داستانی و مستند، انیمیشن و آموزشی و همچنین فیلم‌های تولید شده توسط دانش آموزان و معلمان فیلمساز انجام داده‌اند .

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی رشد از ۲۴ آبان تا اول آذر در تهران بزرگ و کلیه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و پس از آن از ۲ آذر تا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، تمامی استان‌های کشور به‌تدریج میزبان این جشنواره خواهند بود.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزارکننده این رویداد بین‌المللی به‌دبیری وحید گلستان است.