به گزارش هنرآنلاین، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) عصر دوشنبه ساعت 16 با اجرای نیما کرمی در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

این مراسم که با حضور چهره‌های فرهنگی و صنعتی برگزار خواهد شد، دبیر جشنواره گزارشی از عملکرد دبیرخانه جشنواره ارائه خواهد داد و در ادامه با سخنرانی کوتاه چند مدیر فرهنگی و صنعتی جوایز این دوره در بخش‌های مختلف اهدا می‌شود.

بهزاد رشیدی دبیر پنجمین دوره جشنواره فردا گفت: در اختتامیه میزبان مدیران صنعتی و فرهنگی از سازمان‌ها و نهادهای مختلف خواهیم بود. محمد حمیدی مقدم مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سید محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن، خداداد غریب پور مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس از چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.

رشیدی تصریح کرد: علاوه بر اهدای جایزه به برگزیدگان بخش فیلم و برگزیدگان عکاسی در بخش‌های مختلف، سه نشان جشنواره به سه سازمان و مرکزی که در زمینه تولید آثار صنعتی و فناوری و همکاری بین صنعت و هنر همکاری ویژه داشتند توسط دبیرخانه جشنواره اهدا می‌شود.