سرویس سینمایی هنرآنلاین: اولین پوستر بیست و پنجمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند با نام "برای مردن وقت نیست" (No Time to Die) روز شنبه همزمان با روز جهانی جیمز باند منتشر شد.

دانیل کریگ در این فیلم برای پنجمین و آخرین بار در نقش مأمور 007 ظاهر شده است. رامی مالک بازیگر برنده اسکار و لیا سیدو بازیگر فرانسوی در "برای مردن وقت نیست" مقابل او نقش‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، اولین پوستر در صفحه رسمی این پروژه در توئیتر منتشر شد و بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده پیدا کرد.

امور 007 در "برای مردن وقت نیست" دیگر در سرویس مخفی فعال نیست و زندگی آرامی را در جامائیکا می‌گذراند، اما این آرامش کوتاه‌مدت است.  فلیکس لایتر دوست قدیمی‌اش در سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) پیش او می‌رود و تقاضای کمک می‌کند. مأموریت او نجات یک دانشمند است که او را ربوده‌اند، اما این مأموریت خطرناک‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد و باند را به دنبال یک آدم شرور و اسرارآمیز می‌کشاند که مجهز به تکنولوژی جدید و خطرناک است.

تولید فیلم در ماه‌های اخیر با حواشی مختلف همراه بوده است. وقوع یک انفجار خارج از کنترل سر صحنه فیلمبرداری پروژه در پاین‌وود استودیوز در بریتانیا، همین‌طور حادثه‌ای مرتبط با محکومیت مردی 49 ساله که در یکی از دستشویی‌های زنانه استودیو یک دوربین پنهان کرده بود، همین‌طور آسیب‌دیدگی کریگ از ناحیه قوزک پا که او را ناچار به جراحی کرد؛ از جمله اتفاقاتی بود که بازتاب بدی در رسانه‌ها داشت. سازندگان فیلم در ماه ژوئن با انتشار تصاویری از "برای مردن وقت نیست" تلاش کردند توجه‌ها را از این اتفاقات بد منحرف کنند.

No Time to Die

فیلم را کری جوجی فوکوناگا سینماگر 42 ساله آمریکایی کارگردانی کرده است و بن ویشاو، رالف فاینس و روری کینیر از دیگران بازیگران آن هستند. "برای مردن وقت نیست" قرار است از 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) در آمریکا اکران شود.

دانیل کریگ اولین بار در سال 2006 در فیلم "کازینو رویال" به نقش مأمور سرویس مخفی بریتانیا ظاهر شد. او در سه فیلم دیگر این مجموعه شامل "کوانتوم تسکین"، "اسکای‌فال" و "اسپکتر" نیز نقش مأمور 007 را ایفاء کرد.

مجموعه باند با حضور کریگ به لحاظ تجاری بسیار موفق بود. "اسکای‌فال" در 2012 حدود 1.1 میلیارد دلار فروخت و "اسپکتر" در 2015 حدود 880 میلیون دلار در دنیا به دست آورد.

مجموعه فیلم‌های جیمز باند، مأمور از خود خاطرجمع و بسیار بااستعداد بریتانیایی از سال 1962 با "دکتر نو" آغاز شد. اولین بار شان کانری نقش مأمور 007 را بازی کرد و پس از او جرج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، برازنان و کریگ در این نقش ظاهر شدند.