سرویس سینمایی هنرآنلاین: هادی نوری بازیگر تلویزیون این شب‌ها با سریال "ترور خاموش" به کارگردانی احمد معظمی، با موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت، با ایفای نقش شخصیت رامین مهمان خانه‌ها می‌شود. سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور و ستاره اسکندری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

نوری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ایفای این نقش و بازخوردهایی که از مخاطبان دریافت کرده است، گفت: خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کردم و از آنجا که برای اولین بار بود در قاب تلویزیون دیده می‌شدم برایم جالب و جذاب بود. شخصیت رامین پیچیدگی‌های بسیاری دارد و همین پیچیدگی‌ها شخصیت او را جذاب می‌کند. چون قصدش در انجام کار هیجان در دل تماشاگر به وجود می‌آورد و سؤالاتی در ذهن او ایجاد می‌کند که دوست دارد به دنبال آن باشد. اینکه چرا رامین خیانت می‌کند و چرا در ادامه اقدام به جاسوسی می‌کند. بلند‌پروازی رامین باید دلیلی داشته باشد و رسیدن به پاسخ این سؤالات باعث می‌شود تا مخاطب سرنوشت این کاراکتر را دنبال کند، هرچند هنوز وضعیت رامین مشخص نیست و ممکن است در ادامه نیز حضور داشته باشد و دیده شود.

هادی نوری- ترور خاموش

این بازیگر درباره رسیدن به نقش خود اظهار کرد: رسیدن به این نقش مخصوصاً که در یک بستر منفی مانند باند تولید و توزیع مواد مخدر و خیانت و جاسوسی که او انجام می‌دهد کار سختی است و باعث می‌شود شخصیت رامین کاملاً سیاه جلوه کند. چالش پیدا کردن این نقش و ساختن او به نحوی که مخاطب از دیدن آن حالش بد نشود و او را پس نزند و بیشتر به دنبال چرایی کارهای او باشد هم جذاب بود و هم سخت. رامین نمونه‌ای از جوانانی است که در جامعه هستند و به دنبال سرخوردگی‌هایی که در اجتماع برایشان ایجاد می‌شود به دنبال این هستند که راه صد ساله را یک شبه طی کنند  و وقتی به در بسته می‌خورند اگر خانواده ریشه‌دار محکمی هم نداشته باشند در معرض آسیب قرار می‌گیرند و راحت به سمت و سوی خلاف کشیده می‌شوند. رامین در چنین شرایطی قرار می‌گیرد و به ته خط می‌رسد. تمام تلاشم این بود که به نحوی این کار را درست اجرا کنم تا به نجوای درون او برسیم. چرا که او از خانواده پر از مشکلی می‌آید و شایستگی‌هایی دارد که به هیچ‌کدام آن‌ها نرسیده است و درنهایت تبدیل به شخصیتی می‌شود که دیدید.

نوری ادامه داد: تأثیرگذارترین سکانسی که بازی کردم سکانسی بود که با آقای سعید راد داشتم. به‌عنوان بازیگر برای ساخت این شخصیت تمام تلاشم را کردم و از تمام ابعاد وجودم استفاده کردم. آنچه برای ساخت شخصیت رامین نیاز بود از درونم بیرون کشیدم و آن را تبدیل به این شخصیتی کردم که دیدید و برای لحظه‌لحظه خلق آن وقت گذاشتم. امیدوارم مخاطب نیز با او ارتباط برقرار کرده باشد. جا دارد همین‌جا از آقای معظمی کارگردان این کار تشکر کنم که به من اعتماد کرد و این فرصت را به من داد تا در قاب تلویزیون دیده شوم.