سرویس سینمایی هنرآنلاین: تام کروز بازیگر آمریکایی روز دوشنبه به دیدار ولادیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین رفت تا در مورد لوکیشن‌های یک فیلم جدید با او صحبت کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تصاویر تلویزیونی دیدار کروز و زلنسکی در حالی منتشر شد که رئیس‌جمهور اوکراین در چند روز اخیر در مرکز یک جنجال بزرگ قرار دارد که طرف دیگر آن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا است.        

در پی افشاگری‌های یک مقام اطلاعاتی آمریکا، متن مکالمه تلفنی ترامپ با زلنسکی منتشر شد. رئیس‌جمهور آمریکا در این مکالمه از زلنسکی می‌خواهد تا احتمال فساد اقتصادی پسر جو بایدن رقیب احتمالی او در دوره پیش رو انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیگیری کند. پسر بایدن زمانی برای یک شرکت انرژی در اوکراین کار می‌کرده است.

شکایت این مقام اطلاعاتی که رسانه‌های معتبر چون نیویورک تایمز، واشنگتن پست و رویترز او را یک مامور سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) معرفی کرده‌اند، این است که ترامپ در برابر دریافت اطلاعات علیه رقیب سیاسی خود، وعده افزایش کمک نظامی به اوکراین را داده است. افشاگری علیه رئیس‌جمهور آمریکا باعث شده است اعضای دموکرات‌ کنگره آمریکا به‌طور رسمی روند استیضاح او را در مجلس نمایندگان آغاز کنند.

Volodymyr Zelensky tom Cruise

در تصاویر منتشرشده از کروز، بازیگر 57 ساله در حالی که پلیور مشکی و شلوار جین به تن دارد با زلنسکی گپ می‌زند. زلنسکی 41 ساله که خود قبلاً بازیگر و کمدین تلویزیونی بوده است اوایل سال جاری میلادی به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور وابسته به شوروی سابق انتخاب شد.

دفتر مطبوعاتی رئیس‌جمهور اوکراین روز سه‌شنبه در توضیح دیدار روز دوشنبه در کی‌یف گفت که کروز در این دیدار به زلنسکی گفته است برای فیلمبرداری یکی از پروژه‌های جدید خود به لوکیشن‌هایی در اوکراین علاقه‌مند است. در این بیانیه مطبوعاتی به موضوع یا نام پروژه اشاره نشده است.

زلنسکی تائید کرد اوکراین اخیراً برای کمک به جلب تولید پروژه‌های بین‌المللی در کشورش یک سیستم کاهش مالیات برای تهیه‌کنندگان فیلم راه‌اندازی کرده است.

در تصاویر تلویزیونی دو مرد را می‌بینیم که آرام و با روی خوش با هم صحبت می‌کنند. زلنسکی به کروز می‌گوید که چقدر "خوش‌تیپ" است و کروز پاسخ می‌دهد "پول اجاره در می‌آید‍!".

طرفداران اوکراینی کروز از دیدن او در مترو کی‌یف شگفت‌زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی این احتمال مطرح شده است که او برای فراهم کردن مقدمات فیلمبرداری هفتمین فیلم مجموعه سینمایی "مأموریت: غیرممکن" به این کشور سفر کرده است.