سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدرعاملی در گروه استقلال به جای "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی و فیلم سینمایی "درخونگاه" به کارگردانی سیاوش اسعدی در گروه باغ کتاب به جای "روسی" به کارگردانی امیرحسین ثقفی از چهارشنبه ۱۰ مهر اکران می‌شوند.

"سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی که پیش از این قرار بود از ابتدای مهرماه به روی پرده برود حالا قرار است از روز چهارشنبه روی پرده برود. قصه این فیلم درباره دو  دختر جوان است که به اردویی دانشجویی می‌روند و... در این فیلم سینمایی علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش‌خلق، علی استادی، مریم بوبانی، شیوا خسرو مهر و با هنرمندی افشین هاشمی، با معرفی سها نیاستی و  فرشته ارسطویی به ایفای نقش می‌پردازند.

"درخونگاه" به کارگردانی سیاوش اسعدی و  تهیه کنندگی منصور سهراب پور که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد درباره جوانی است که برای تامین معاش زندگی به ژاپن می‌رود و سال‌ها در آنجا با سختی کار می‌کند و پول زندگی خانواده‌اش را تامین می‌کند اما وقتی بر می‌گردد... در این فیلم امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى،افشین سنگ چاپ،فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى  به ایفای نقش می‌پردازند.

این دو فیلم در حالی به روی پرده می‌روند که از هفته گذشته سه فیلم "پیلوت"، "ماجرای نیمروز: رد خون" و "آبی به رنگ آسمان" به روی پرده رفتند تا گیشه کم رمق پاییز را جانی تازه ببخشند.