سرویس سینمایی هنرآنلاین:  آرزو نبوت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها فیلم نیمه‌بلند"زندگی من" را در مرحله تدوین دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم بیان کرد: بازی در  فیلم نیمه‌بلند "زندگی من" به نویسندگی و کارگردانی ژیلا محمدشاهی را به‌تازگی به پایان رساندم. فیلم این روزها در مرحله تدوین قرار دارد و برای حضور در جشنواره‌های خارجی و احتمالاً اکران در گروه هنر و تجربه آماده می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: من در این فیلم نقش زن دیپلماتی را دارم که مادر خانواده است و پسری دارد که پس از 15 سال متوجه می‌شود پسر قصد تغییر جنسیت دارد اما ...

نبوت درباره دلیل پذیرش این نقش نیز گفت: اول از همه این که مشکلات این قشر یکی از دغدغه‌های من است و بدم نمی‌آمد با آن‌ها دراین‌باره صحبت کنم و از شرایط زندگی آن‌ها مطلع شوم، ضمن این که کارگردان این کار یک زن است و به همین دلیل از حضور در این فیلم استقبال کردم.

وی همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود عنوان کرد: علاوه بر این قرار است به‌زودی پیش‌تولید یک سریال ویژه الف آغاز شود که من در این سریال حضور دارم و تا پایان سال و حتی بیشتر درگیر آن خواهم بود. ضمن این که این روزها مشغول آماده‌سازی  نمایش "تمساح" هستیم که قرار است آذر در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.