سرویس سینمایی هنرآنلاین: مزدک میرعابدینی بازیگر فیلم‌های سینمایی "آنجا"، "بدرود بغداد" و "مصادره" از اول مهر در مقام کارگردان، نویسنده و بازیگر، نمایش "در انتظار ماهی سیا متوسط" را در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌برد.

میرعابدینی که این روزها فیلم "هلذون" را نیز در مرحله پس از تولید دارد در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت تولید این فیلم گفت: این روزها درگیر نمایش "در انتظار ماهی سیا متوسط" هستم و چون نمی‌خواستم به خاطر اجرای نمایش آن را زود جمع کنم، با طمأنینه بیشتری روی پروژه "هلذون" کار می‌کنیم. فعلاً کار تدوین فیلم با همراهی حمید نجفی به بعد از پایان نمایش موکول شده است.

او اظهار کرد: داستان فیلم درباره یک مرد ایرانی است که در آمریکا به کار ارسال غذا مشغول است. زمانی که در آمریکا بودم یکی از دوستانم به من گفت که فشار مالی باعث شده تا آن‌ها مجبور به مسافرکشی و کار در اسنپ شوند و این برای من یک جرقه بود تا "هلذون" را در این کشور بسازم. پیش از این فیلم "مسافرکش" را ساخته بودم که مرحوم کیارستمی در موسسه کارنامه آن را به نمایش گذاشتند و فیلم دیگری هم پیش از این ساخته بودم. نقطه پایانی این سه‌گانه در آمریکا با "هلذون" رقم خورد.