سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهرام رادان این روزها فیلم سینمایی "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی را بر پرده سینماها دارد و علاوه بر این در مقام تهیه‌کننده با پروژه مستند سینمایی "کاپیتان من" که کنکاشی است درباره عملکرد مغز همکاری دارد.

چند روزی است که تیزرهایی در فضای مجازی در حال انتشار است که رادان را در قالب یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری نشان می‌دهد.

فرشید صداقتی روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این برنامه گفت: از آنجایی که حجم بسیار زیادی از تصادفات رانندگی و اتفاقات در سطح شهر براثر ناآگاهی از اصول درست رانندگی رخ می‌دهد، فدراسیون با همکاری یکسری از ارگان‌ها و نهادهایی که مستقیم در این زمینه فعالیت دارند و درگیر این امر هستند طرحی را تحت عنوان "طرح افزایش مهارت‌های عمومی رانندگی" مطرح کرد که با استقبال خوب نهادها مواجه شد و در این راستا قول حمایت در این زمینه  به فدراسیون داده شد.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح به شکل گسترده در سطح جامعه نیازمند حضور شخصی بودیم که جامعه او را بشناسد و در این زمینه بهرام رادان به عنوان سفیر طرح مهارت‌ها معرفی شد که طی روزهای آینده این طرح را اجرایی کرده و اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.