سرویس سینمایی هنرآنلاین: از چهارشنبه 28 شهریور ماه قرار است فیلم‌های "شاه کش"،"مردی بدون سایه"، "کلوپ همسران" و "کروکودیل" به جای فیلم‌های "برمودا" در سرگروه آستارا،" صدای منو می‌شنوی؟" در سرگروه فرهنگ،" چاقی" به سرگروهی ایران و "قصر شیرین" در سرگروه آزادی روی پرده سینماها بروند.

شاه کش

"شاه کش"

وحید امیرخانی این فیلم را کارگردانی کرده است و مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، مهدی کوشکی، علی کمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم مردی بدون سایه

"مردی بدون سایه"

چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است و علاوه بر او بازیگرانی همچون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به آفرید غفاریان در کنار چند بازیگر اسپانیایی مقابل دوربین مسعود سلامی رفته و به ایفای نقش‌های متفاوتی پرداخته‌اند تا فهرست بازیگران این فیلم از تنوع خاصی برخوردار باشد. رئیسیان به سبک سه اثر قبلی خود در این فیلم نیز به بیان چالش‌های عاطفی بین زن و مرد پرداخته است. در خلاصه داستان این فیلم اجتماعی آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز آلود همه چیز را دگرگون می‌کند.

کلوپ همسران

"کلوپ همسران"

مهدی صباغ‌زاده کارگردان این فیلم است و داستان آن درباره داستان سه مرد متمول و اصطلاحا "زن ذلیل!" است که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم در انتظارشان است... محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، شقایق فراهانی، علی انصاریان، سمیرا حسن پور و رضا بنفشه خواه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم کروکودیل

" کروکودیل"

به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن در سال 96 تولید شد. قصه فیلم  فضایی حادثه‌ای دارد و درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را در یک شب بدست بیاورند، اما… کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی  بازیگران این فیلم سینمایی هستند.