به گزارش هنرآنلاین، محمد حاجی‌حسینی نویسنده و شاعر طنزپرداز شنبه‌شب به دلیل بیماری ناشی از کهولت سن در منزلش از دنیا رفت. او 90 ساله بود.

محمد حاجی‌حسینی سال 1308 در روستای کن به دنیا آمد و  از سن 15 سالگی به سرودن اشعار طنز و فکاهه پرداخت و با نشریات قدیمی  و جدید‌تر طنز همچون "توفیق"، "گل آقا" و "خورجین" فعالیت داشت. در این نشریات به خصوص "گل آقا" بحر طویل‌های جالبی از او منتشر می‌شد. او از دوستان قدیمی کیومرث صابری مرحوم "گل آقا" بود.

همکاری مرحوم حاجی حسینی از سال 1352 با رادیو آغاز می ‌شود که پس از  وارد شدن به این رسانه  با تمام بخش ‌های آن ارتباط تنگاتنگی بر قرار کرد و آثار فراوانی از خود بر جای گذاشت. ترانه معروف"سلام کوچولو" یکی از سروده‌های وی است که برای گروه کودک  رادیو سروده است.

همچنین از سال 1364 با برنامه "صبح جمعه با شما" همکاری خویش را در بخش طنز ادامه داد به طوری که در برنامه‌های "قند و نمک" و 13 سال برای "جمعه ایرانی" مطلب می‌نوشت.

"بهارستان طنز"، "بحر طویل"، "فال حافظ" و "طنز سیاسی" با مشارکت طنز پردازان از آثار اوست که به همت معاونت پژوهش صدا و با کمک انتشارات  سروش منتشر شده است.

مراسم تشییع پیکر مرحوم حاجی‌حسینی یکشنبه 24 شهریور ساعت 16 از حسینه الغدیر واقع در کن ، محله اسماعیلیان به سمت امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.