به گزارش هنرآنلاین، اکران عمومی "مردی بدون سایه" که پیش از این قرار بود مردادماه صورت گیرد به علت شرایط و مسائل مختلف به تعویق افتاد تا نسخه جدید این اثر سینمایی با یک تاخیر یک ماهه روانه سینماها شود.

"مردی بدون سایه" چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است و علاوه بر او بازیگرانی همچون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به آفرید غفاریان در کنار چند بازیگر اسپانیایی مقابل دوربین مسعود سلامی رفته و به ایفای نقشهای متفاوتی پرداخته اند تا فهرست بازیگران این فیلم از تنوع خاصی برخوردار باشد.

رئیسیان به سبک سه اثر قبلی خود در این فیلم نیز به بیان چالش‌های عاطفی بین زن و مرد پرداخته است.

در خلاصه داستان این فیلم اجتماعی آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می‌کند.

علیرضا رئیسیان (تهیه کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، محمدرضا دلپاک(طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی(موسیقی)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، مجید کریمی (مدیر تولید)، ایمان توکلی‌ (دستیار اول و برنامه ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عرفان بهکار(طراح پوستر) و امید عشیری (مشاور رسانه‌ای) از عوامل "مردی بدون سایه" هستند.