سرویس سینمایی هنرآنلاین: "پسرکشی" ششمین ساخته محمدهادی کریمی کارگردان و فیلمنامه‌نویس پس از 52 جلسه تصویربرداری در تهران، کاشان و قزوین به پایان رسید و این روزها مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

قصه این فیلم که بیست و چهارمین سناریو ساخته‌شده کریمی در سینماست در دو دهه 40 و 70 می‌گذرد داستانی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند. ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسداللهی و لیلا اوتادی با حضور لیلا زارع  در "پسرکشی" به ایفای نقش می‌پردازند.

کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره نگارش فیلمنامه این اثر بیان کرد: "پسرکشی" یک داستان بلند بود که شش یا هفت سال پیش طراحی‌ اولیه آن را انجام دادم و همان زمان تصمیم گرفتم آن را به شکل یک مجموعه درآورم، چرا که داستان پر از شخصیت‌های متعدد است که هر کدام دگردیسی‌ها و نقطه  عزیمت‌های بسیاری دارند. در آن زمان ساخت سریال‌های نمایش خانگی مانند امروز نبود و از دیگر سو می‌دانستم این قصه با ساختارهای تلویزیون جور درنمی‌آید و امکان پخش آن وجود ندارد، به خاطر همین منتظر ماندم تا فرصت مناسب پیش آید.

کارگردان فیلم‌های "امشب شب مهتابه" و " برف روی شیروانی داغ" ادامه داد: در این چند سال سریال‌های شبکه نمایش خانگی بسیاری ساخته شد و من دوباره به سمت این داستان دورخیز کردم تا در قالب یک  مجموعه عرضه شود، اما بعد به این نتیجه رسیدم که من از دل سینمای قصه‌پرداز می‌آیم و قدیمی‌ها من را هنوز بیشتر به‌عنوان یک فیلمنامه‌نویس با قصه‌های پرتعلیق و ‌متفاوت می‌شناسند. بنابراین تصمیم گرفتم این داستان را با همه پیچیدگی‌اش در قالب یک فیلم سینمایی عرضه کنم. از این تصمیم ناراضی نیستم چون به نظرم یک فیلم سینمایی پرتعلیق و پرکشش به وجود آمده و داستان بسیار گیرایی دارد. امیدوارم این کار در زمانی که فیلم‌ها عمدتاً با مشکل قصه‌گویی‌ مواجه  شده‌اند، دیده شود. متأسفانه امروز اکثر فیلم‌ها یک سوژه و کانسپت ذهنی اولیه دارند و اگر آن ایده و سوژه اولیه به لحاظ ژورنالیستی داغ و پرحاشیه باشد با همان جلو می‌روند و معمولاً دیگر قصه شکل نمی‌گیرد که این تبدیل به نقطه‌ضعف سینمای امروز شده است.

کریمی در پایان به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود:  به‌زودی فیلمنامه فیلم‌های "برف روی شیروانی داغ" و "ساکن طبقه وسط" در نشر آناپنا چاپ و عرضه خواهد شد.