به گزارش هنرآنلاین، برنامه‌ این هفته کانون فیلم سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند "مثل سایه، مثل خیال" به کارگردانی حمیدرضا زینالی اختصاص یافته است.

این فیلم مستند از ساعت 17:30 دوشنبه 14 مردادماه در سالن سینما حقیقت این مرکز به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور حمیدرضا زینالی (تهیه‌کننده و کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و حافظ روحانی (منتقد میهمان) مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

"مثل سایه، مثل خیال" مستندی درباره‌ مارکو گریگوریان هنرمند ارمنی و از پیشروان هنر مدرن ایران است که در سینما هم فعالیت‌هایی داشته است. این فیلم در دل گفت‌وگو با هنرمندانی چون آیدین آغداشلو و دوستان گریگوریان مثل رضا بانگیز، تلاش می‌کند شناختی از او ایجاد کند.

عوامل تولید این مستند 60 دقیقه‌ای عبارتند از: تصویر، تحقیق و کارگردانی: حمیدرضا زینالی، صدابرداری: گودرز بهزادی، تدوین: ایمان روستایی و امین جلیلی، صداگذاری: ایمان روستایی، گویندگی: کیوان صادقی یگانه، عکاسی و طراحی تیتراژ: ماندانا خمامی، با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند "مثل سایه، مثل خیال" و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17:30 عصر دوشنبه (14 مرداد) به کانون فیلم "سینماحقیقت" واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.