به گزارش هنرآنلاین، پرواز همای خواننده باسابقه گروه مستان که این روزها اپرای "حلاج" را به نویسندگی، آهنگسازی، خوانندگی و کارگردانی خود در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به روی صحنه دارد، با حکم مهدی یارمحمدی دبیر هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، به عنوان مشاور هنری این جشنواره منصوب شد. 

در متن این حکم آمده است:

"به نام خدا

هنرمند مستقل و گرانمایه جناب آقای پرواز همای

با سلام و احترام؛

پیرو برگزاری موفق شش دوره پیشین جشنواره فیلم مستقل خورشید، برآنیم تا هفتمین دوره این جشنواره را همچون دوره‌های پیشین به عنوان رخداد ویژه سینمای مستقل تجربه گرای کشور برگزار نماییم.

این جشنواره مستقل اولویت خود را بر شناسایی، تقدیر و معرفی فیلمسازان و فیلم‌های مستقل، خلاق، هنری، پیشرو و تجربه گرا قرار داده است و تلاش می‌کند در جهت تأکید بر ضرورت گسترش تولید این آثار ارزشمند و معرفی این سینما به عنوان سینمای مبتنی بر اندیشه و خلاقیت گام بردارد و این راهی است که جشنواره خورشید برای معرفی فیلمسازان نخبه و آثار ارزشمند خردگرا و خلاق به عنوان تصویر صحیح از سینمای موثر و جریان ساز ایران به جامعه بین المللی دنبال می‌کند. از آنجا که برگزاری مطلوب هفتمین دوره این جشنواره، نیاز به همراهی، مشاوره و حمایت افراد فرهیخته، ارزنده، آگاه و توانمند دارد، با توجه به دانش، آگاهی و تجربیات ارزشمند شما، با نهایت احترام به عنوان "مشاور هنری هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید" منصوب می‌شوید. امید است در سایه عنایات خداوند و با همراهی شما، جشنواره‌ای در شأن سینمای مستقل تجربه گرا کشور عزیزمان برگزار نماییم.                                    

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید به دبیری مهدی یارمحمدی مهر ماه امسال در تهران برگزار می‌شود. آدرس سایت این رخداد سینمایی www.Khorshidfilmfestival.com  است.