سرویس سینمایی هنرآنلاین: کاوه سجادی حسینی که این روزها مراحل پایانی بخش فنی فیلم "بی‌سر" را پشت سر می‌گذارد، با صدور پروانه ساخت، به زودی وارد مرحله پیش‌تولید فیلم "کمدی" به تهیه کنندگی بیژن امکانیان می‌شود.

این کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فیلم جدید خود بیان کرد: "کمدی" یک فیلم در فضای شهری و از جنس کمدی‌های تماشاگرپسند و اکران‌پسند است. فیلم فضای خوبی دارد و امکان کار با بازیگر را فراهم می‌کند. از همین رو نیازمند بازیگران هوشمند است.

این کارگردان درباره داستان فیلم گفت: فیلمنامه از یک داستان اقتباس شده است و به نوعی "فیلم در فیلم" است؛ یک کار پرریتم و پرکشش که قطعا در ساخت بهتر هم خواهد شد.

سجادی حسینی در پاسخ به این سوال که آیا "کمدی" برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا یک فیلم خوب بسازیم و در جشنواره شرکت کنیم.

کارگردان "بوفالو" در ادامه درباره جنس کمدی به کار گرفته شده در فیلم نیز گفت: فیلم از جنس کمدی‌های خوبی است که پیش از این نیز در سینما شاهد آن بوده‌ایم. من فیلمساز ژانر هستم و در هر ژانری فیلم می‌سازم، اما اگر فیلم در گونه خود درست نباشد ترجیح می‌دهم این کار را انجام ندهم. کار کردن در فضای کمدی کاری بسیار سخت و حرکت روی لبه تیغ است. باید روی اجرا، دیالوگ‌ها، فضاسازی، به سمت ژانر برویم تا تبدیل به لوده‌گی نشود. وقتی فیلمنامه را خواندم احساس کردم حرفی برای گفتن دارد. این نگاه فضای خوبی در فیلم ایجاد می‌کند و امیدوارم پس از ساخت آن مخاطب نیز بتواند با اثر ارتباط برقرار کرده و از دیدن آن لذت ببرد.

وی در خاتمه درباره فیلم "بی‌سر" نیز توضیح داد: فیلم مراحل پایانی بخش فنی را پشت سر می‌گذارد. به زودی برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد. علاوه بر این خانم برادری تهیه‌کننده این فیلم به زودی برای بخش بین‌الملل و حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی فعالیت خود را آغاز می‌کند.