سرویس سینمایی هنرآنلاین: هادی محمدیان کارگردان انیمیشن‌های "فیلشاه" و " شاهزاده روم" این روزها مشغول ساخت انیمیشن سینمایی جدیدش است که "انقراض" نام دارد. این انیمیشن با دغدغه‌های محیط زیستی ساخته می‌شود و درباره تهران معاصر است.

محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره شرایط تولید "انقراض" گفت: پروژه در مرحله تولید قرار دارد. این انیمیشن مانند دو فیلم قبلی محصول گروه هنر پویاست و آقای جعفری تهیه‌کننده پروژه هستند.

محمدیان در ادامه درباره وضعیت انتخاب صداپیشگان این انیمیشن ابراز کرد: بررسی‌ها در حال انجام است ولی هنوز به گروه کاملی نرسیده‌ایم. فعلاً در حال مذاکره هستیم تا به‌زودی تکلیف این بخش نیز مشخص و کار صدا نیز آغاز شود.

این کارگردان در پاسخ به این سؤال که انیمیشن "انقراض" به لحاظ کیفی چه تفاوتی با "فیلشاه" و "شاهزاده روم"، اظهار کرد: تلاشم می‌کنیم کیفیت کارمان بهتر از آثار قبلی باشد و اولین منتقد آثار نیز خودمان هستیم. می‌دانیم برای رسیدن به این کیفیت جهانی باید ایرادها را برطرف کنیم. برای بالا بردن این کیفیت در حال حاضر تمرکزمان روی بخش قصه‌گویی و فیلمنامه است و زمان بیشتری صرف این بخش کردیم. در مورد کیفیت نیز قطعاً از "فیلشاه" بالاتر است، اما همه این‌ها منوط به این است که فیلم اکران شود و مخاطب آن را ببیند و نظر بدهد.

محمدیان همچنین درباره گروه سنی مخاطب "انقراض" گفت: این کار نیز مانند آثار قبلی برای گروه سنی کودک و نوجوان است. برای کودکان رده سنی زیر چهار سال سینما خیلی مناسب نیست، اما برای تمام گروه سنی در نظر گرفته شده است.

وی در خاتمه درباره حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فیلم به‌موقع آماده شود، اما این که در جشنواره حضور داشته باشد یا نه منوط به نظر تهیه‌کننده است.