سرویس سینمایی هنرآنلاین: پندار اکبری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها با سریال "گاندو" جواد افشار مهمان مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود.

او درباره این سریال و حضورش در آن به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من و دیگر بازیگران در این سریال نقش پلیس‌هایی متفاوت را بازی کردیم. ما ابعاد شخصیتی آن‌ها را نمی‌بینیم و زیاد وارد مسائل شخصی آن‌ها نمی‌شویم. در واقع باید بُعدی از شخصیت‌ها را در ذهن خود می‌ساختیم. بخش دیگر بُعد عملیاتی نقش است که در فیلمنامه بود. با صحبت با نویسنده و کارگردان به جمع‌بندی کلی رسیدیم که جذاب و دوست‌داشتنی بود. کارگردانی چون جواد افشار که در کارنامه‌اش کارهای پربیننده داشته است، بازیگر را برای پذیرش نقش در اثر خود ترغیب می‌کند.

اکبری ادامه داد: علاوه بر این خود نقش نیز جذابیت داشت. باید آموزش‌های لازم نظامی را برای ایفای آن می‌دیدم. همین باعث شد این نقش را بپذیرم. به‌طور کلی کارهای اکشن و معمایی برای خودم چالش بزرگی است و آن را دوست دارم.

این بازیگر در ادامه درباره واکنش‌ مخاطبان به سریال "گاندو" گفت: بازخوردها تاکنون بسیار خوب بوده است و مخاطب تا اینجا راضی بوده است. این نشان داد مخاطبان سریال‌های پلیسی- معمایی را دوست دارند. چقدر خوب است که در کنار سریال‌های ملودرام که عموما موضوعات تکراری دارند با ایده‌های جدید و بر مبنای پرونده‌های واقعی بتوانیم داستان‌های جذاب روایت کنیم و بیننده را پای تلویزیون نگه داریم.

بازیگر نمایش "درخونگاه" همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: این روزها در حال آماده کردن یک نمایش به کارگردانی پدرم (عبدالرضا اکبری) هستیم که آبان ماه در سالن شهرزاد اجرا می‌رود. این نمایش همانند کار قبلی، یک نمایش ایرانی است. پدرم این روزها در حال انتخاب بازیگر است تا به زودی تمرین‌های نمایش را آغاز کنیم. علاوه بر این قصد دارم به زودی یک فیلم کوتاه دیگر بسازم. این فیلم به موضوع تقدیر می‌پردازد و درباره مردی است که تصمیم دارد خودکشی کند.

اکبری با اشاره به این که تاکنون دو فیلم کوتاه ساخته است، توضیح داد: فیلم اول من، "جاده فرعی" درباره یک جریان ذهنی است. شخصیتی که امیر دلاوری بازی می‌کند در چند بعد مختلف زمانی زندگی می‌کند و در نهایت متوجه می‌شویم او مرده است. فیلم دوم با نام "گمان" درباره آدم‌هایی است که همیشه در ذهنشان تصمیم می‌گیرند و فکر می‌کنند به نتیجه می‌رسند، در حالی که می‌توانند مکالمه رودررو داشته باشند. فیلم دوم آماده است و تاکنون برای حضور در چند جشنواره اقدام کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.