به گزارش هنرآنلاین، براساس احکام علیرضا تابش دبیر جشنواره، حبیب ایل‌بیگی به‌عنوان مشاور عالی دبیر و مدیر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور، دکتر رائد فریدزاده به‌عنوان مدیر بین‌الملل، ‌محسن دلیلی به‌عنوان مدیر ارتباطات و روابط عمومی، ایرج تقی‌پور به‌عنوان مدیر هنری، سیمون سیمونیان به‌ عنوان مدیر دبیرخانه و عزت الله علیزاده به‌عنوان مدیر پشتیبانی فنی نمایش سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب شدند.

سى و دومین جشنواره فیلم هاى کودکان و نوجوانان با هدف معرفى آثار برتر سینماى کودک و نوجوان در عرصه‌هاى "ملى" و "بین‌المللى"، زمینه‌سازى براى توسعه پایدار و متوازن سینماى کودکان و نوجوانان و ایجاد تعامل و تبادل میان دست‌اندرکاران و هنرمندان و همچنین تلاش براى ارتقاء کیفى و گسترش ضریب نفوذ سینماى کودکان و نوجوانان با شناسایى ظرفیت‌ها و سرمایه‌هاى این عرصه برگزار مى‌شود.

این جشنواره در بخش‌هاى فیلم‌هاى بلند داستانى، فیلم‌هاى کوتاه داستانى، وب‌سری، فیلم‌هاى انیمیشن بلند و فیلم‌هاى انیمیشن کوتاه برگزار خواهد شد.

سى و دومین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخى اصفهان برگزار خواهد شد.