سرویس سینمایی هنرآنلاین: پریسا مقتدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مدیر تماشاخانه سنگلج این روزها خود را برای همکاری مجدد با سروش صحت در سریال "فوق‌ لیسانسه‌ها" آماده می‌کند. او در "لیسانسه‌ها" و دنباله آن نقش افسانه مادر مازیار با بازی امیر کاظمی را بازی کرد و در فصل سوم این نقش را تکرار خواهد کرد.

مقتدی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضور در این سریال گفت: دوستان این روزها مشغول ضبط سریال "فوق لیسانسه‌ها" هستند، اما بازی من هنوز شروع نشده است. داستان سریال ادامه فصول قبلی "لیسانسه‌ها" است و اتفاقات بامزه و جالبی برای کاراکترها رخ می‌دهد. از آن جا که آقای صحت خودش بازیگر است و دست‌به‌قلم، کار کردن با او بسیار لذت‌بخش است. او یک ایده به نظر معمولی را خیلی خوب به ایده‌ای جذاب، شیرین و باورپذیر تبدیل می‌کند.

بازیگر سریال"گشت پلیس" درباره تفاوت نقش افسانه در این فصل و به‌طور کلی نقش مادر در سریال‌های ایرانی بیان کرد: خوشبختانه شخصیت افسانه یک زن مستقل و تأثیرگذار در روند داستان‌های خانواده است. واکنش‌های او به همسر و فرزندش تحت تأثیر شرایط نیست و برخلاف معمول کاراکترهای مادر و همسر که در سریال‌های ایرانی دیده می‌شوند، حضوری پیش‌برنده دارد. افسانه به کمک مادر همسرش گام برمی‌دارد و رابطه این دو فارغ از رابطه همیشگی مادرشوهر و عروس به نمایش گذاشته شده است. این رابطه در مقایسه با غالب زن‌ها و مادرهای منفعل است که در تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود، کاملاً متفاوت است.

مقتدی در ادامه به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: تدوین سریال "زیر همکف" به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی به پایان رسیده و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. در این سریال من به همراه ویدا جوان، عزت‌الله مهرآوران، بهادر مالکی، هومن شاهی، سامان دارابی به ایفای نقش می‌پردازیم. "زیر همکف" یک کار طنز است و فکر می‌کنم مخاطب از آن استقبال کند. کار بعدی من سریال "آچمز" به کارگردانی مهرداد خوشبخت است که حسین آقاهرندی آن را تهیه کرده و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. در این سریال نیز به همراه هومن برق‌نورد، سارا خوئینی‌ها، مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، بیتا سحرخیز، مونا اسکندری، امیرحسین رستمی بازی داشتم. "آچمز" نیز در مرحله تدوین قرار دارد که فکر می‌کنم تا یک ماه آینده تمام شود. این سریال رگه‌هایی از طنز دارد اما کمدی نیست.